Bine ca s-a schimbat ora

Slava cerului pentru asta, ca altfel, nu mai rezistam.
Vineri bauta si joc de carti acasa cu prietenii, sambata dimineata muzeul satului apoi vizita la o alta prietena cu care nu ne mai vazusem de mult( din nou alcool :) ). Duminica la pranz masa cu familia lui Andrei, si inca un campari orange ca sa ne dregem. Si apoi, intr-un final, soooooooooooooooooomn.
Acum tre sa imi pastrez toate puterile pentru ca urmeaza aventura pregatirii bagajului pentru vacanta. :) DA, punem rufe la spalat, impachetez, Andrei mai despacheteaza ca sunt prea multe, impachetam din nou, si uite asha , inainte sa ne urcam in avion constat k mi-am uitat trusa de farduri sau cine stie ce bluza care e musai sa o am ca se integreaza pefect in peisajul Floretin. Prin urmare va trebui sa imi pun bine la punct un plan, caci se apropie. :)

0 comentarii:

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template