Back to reality

Ehhhhh, si s-a terminat si concediul... A fost frumos, relaxant, am uitat absolut de toate problemele de aici. Am mers pe jos mai mult decat in toata viatza mea :)( am facut toata Roma la picior). Plimbari, mancare cat cuprinde, nenumarate sortimente de pizza mancate la Roma si numai mancaruri traditionale in Florenta. Din fericire nu am avut niciun fel de problema pe acolo, si nici bagajele nu le-am pierdut(marea mea teama cand plec undeva). La intoarcere am gasit bucataria si o camera aproape aranjate( aratau superb), pregatite pentru sosirea noastra si am dat si un party, k deh, nu ne mai vazusem cu lumea de mult :). Momentan atat, caci, back to reality, care inseamna munca si facultate. Revin cu poze si detalii

0 comentarii:

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template