Planuri de vacanta

Dat fiind faptul ca mai este doar o saptamana pana plecam in vacanta, instinctul meu de femeie, calculata din fire, si-a intrat in drepturi si creierasul a inceput sa puna la punct mai multe planuri, astfel incat sa folosesc cu intelepciune putinele zile care au mai ramas si sa fiu gata cu totul la timp. Prin urmare, in weekend program de spalat hainele. Luni le sortam, marti incepem impachetatul, miercuri vede Andrei ca mi-am luat cam multe haine si ca ale lui nu mai au loc in bagaj, prin urmare mai scote din ele si joi seara definitivam bagajele. :) Hartile sunt pregatite, ghidurile sunt deja aranjate, voia buna exista de cel putin o luna, nerabdarea de 5 de cand am luat biletele....It's the final count down :D
Ah, si cum niciodata nu plec la drum nepregatita, am aruncat un ochi prin magazinele care imi plac mie cel mai mult sa vad cu ce ma asteapta si sa pot sa il pregatesc pe Andrei din timp, nu ca nu ar stii ce are langa el :) Astea-s o parte din lucrurile care mi-au facut cu ochiu`.










0 comentarii:

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template