Spotul tv "Andrei", realizat de Ogilvy, face parte din campania de comunicare a platformei de responsabilitate sociala, "resurse pentru viitor". Acesta a fost recunoscut ca cel mai bun spot, fiind declarat castigator al primei editii a IAA Worldwide Responsibility Award, festival international ce recunoaste rolul comunicarii sociale responsabile si premiaza cele mai valoroase campanii de CSR din lume. Campania a fost recompensata cu premiul Silver, Gold-ul fiind luat de catre BBDO New York.
"Este o campanie indrazneata, prima de acest fel in Romania si care a reusit sa traga un semnal de alarma in privinta risipei resurselor planetei.
Suntem foarte mandri ca am realizat acest spot si ne bucura atat efectele pe care el le-a produs la nivel personal, in oamenii care au inceput sa-si schimbe atitudinea fata de resurse, cat si aceasta recunoastere internationala a creativitatii romanesti". – Mona Nicolici, CSR Communication Manager Petrom.
Felicitari echipei :(din partea Petrom) Dana Ichim - CSR Manager Petrom, Mona Nicolici, CSR Communication Manager Petrom, Ioana Enache – Excellero - Senior Consultant CSR Petrom, Alina Tudor – Excellero- Consultant CSR Petrom, iar din partea Ogilvy Group Romania: Albert Nica– Executive Creative Director, Cristi Simion - Copywriter, Cristi Dita - Art Director; Alexandra Murray - Group Account Director, Diana Radu - Account Director, Oana Radu – Account Director, Livia Barbu – PR Account Executive, Anca Tatuta – BTL Account Director.
Sursa: IQAds
Iata si spotul:
Petrom si Ogilvy au fost premiate de IAA Worldwide pentru spotul "Andrei"
Publicat de Alina Etichete: Advertising, Gen...Comunicare
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu