.....ne-am organiza cum trebuie

Oh, da! Inca o poveste minunata. Nu se putea ca pe ultima suta, dupa toata nebunia cu sesiunea si examenele, sa nu se mai intample ceva la facultate care sa imi lase un gust amar. Sa incepem. Ajung frumos la facultate la 9:45 pentru a preda licenta. Toate taxele platite, poze facute, acte legalizate, copie dupa buletin si evident lucrarile in brate, impreuna cu cd-ul.
Nici nu pasesc bine pe poarta facultatii cand ma suna Ioana, care statea si tinea randul ( ca pe vremuri la paine sau lapte), si ma anunta ca avem nevoie si de un dosar plic(desi nu era afisat nicaieri acest lucru). M-am intors, am cumparat 3 (da, unul si pentru mama, ca doar nah, termina si ea masterul :) ). Fericita ca intr-un final voi termina, asez toate documentele in dosar si ma asez la coada.
Imi vine randul, doamna se uita tacticos in borderourile ei si ma anunta ca nu am nota trecuta la competenta lingvistica. :-o Panica mare.
"-Imposibil asa ceva, pentru ca am depus-o de o luna si...
- Domnisoara, nota nu exista si eu nu va pot accepta licenta in cazul acesta!
:-O...Pai si eu ce fac acum?!
- O asteptati pe doamna profesoara sa vina la facultate. O sunam noi acum, vine si vorbiti cu dansa"
Intre timp, cealalta doamna secretara, la telefon, cu doamna profesoara. Ii explica situatia si apoi se mai aude doar: Aha! Aha!...Da. Aha... Va asteptam. La revedere...
Deci?!
Doamna profesoara nu isi aminteste de dvs, dar vine spre facultate. Ajunge undeva in jur de ora 12 ( era ora 10) si a zis sa o asteptati...
11:00, patrulam pe holuri astemptand-o pe doamna profesoara
11:45, ma indrept spre cancelarie
12:15 rog secretarele sa mai sune sa vada ce se intampla.
"Nu putem sa o mai deranjam. A spus ca vine, asteptati."
Vine, vine, dar eu mai am si serviciu, imi e si foame....
Apoi, continua:
"-Puteti sa va lasati lucrarile la un coleg daca va grabiti.
-Sincer, cum as putea sa las pe altcineva sa o astepte pe doamna profesoara in locul meu? Cum as putea eu sa stau linistita daca nu vad ca se rezolva?
-Atunci asteptati....."

12:45, ajunge doamna profesoara. Intr-adevar, saraca, nu avea de unde sa ma stie, din moment ce an de an mi-am echivalat examenul si nu am trecut pe la engleza. Acum incepe alta distractie.
-Domnisoara, nu va gasesc diploma...Trebuie sa mergeti sa faceti alta copie si sa veniti sa o depuneti.
-Doamna, dar de 3 ani, in fiecare semestru, imi depun amarata asta de diploma. Chiar nu mai exista nicaieri in facultate?
-Ba da, in arhive.
-Pai si?
-Ah, e prea dificil de cautat.

Intr-un final, s-a rezolvat. M-a cautat in cataloagele vechi, a vazut ca mi-a echivalat an de an, si mi-a trecut nota. Dar a trebuit sa stau mai bine de 3 ore, in facultate, ca sa pot rezolva. Alti colegi mai aveau de platit ceva la taxe si au fost trimisi la casierie sa faca acest lucru.
Intrebarea mea: De ce nu s-a facut un fisier cu cei care nu au nota la competenta lingvistica si si-au echivalat si cu cei carora le-au mai ramas ceva bani de platit? De unde credeti ca putem sa mai scoatem pe loc 1 mil sau care o fi diferenta, in conditiile in care oricum, am platit si o taxa de licenta si licenta fizic, copertare, etc?

Ce ar fi daca ne-am organiza cum trebuie si nu am mai pierde atata vreme cu niste nimicuri?
Din pacate, inca o dovada ca facultatii nu prea ii pasa de studenti. Se cere respect, dar nu prea ni se acorda(cand vine vorba de organizare in special).
Oricum, multumesc doamnei profesoare ca macar dansa a inteles si mi-a incheiat situatia.

1 comentarii:

ruxandra spunea...

mda...si eu am stat ieri pe la vreo 5 cozi pana sa imi depun, in sfarsit, toate cele! am zis ca daca mai face vreo figura secretara mesteca toate foile alea. si pentru ce am stat atat? sa imi tranteasca lucrarea mea muncita intr-un teanc, de parca-ar fi fost gunoi. n-avem cu cine :D

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template