Obsesii felurite

Ce mod mai bun de a-mi reincepe povestirile pe blog dupa o vacanta bine meritata decat cu o leapsa primita de la Sandra.
Care sunt obsesiile mele. Pai sa le luam pe rand:

> Vazut minim un film pe saptamana
> De Ebay,desi nu am cumparat nimic pt mine de acolo, numai pt altii, dar imi place sa ma uit zilnic
> De "vacule"- expresia folosita mai nou de intreaga familie cand vine vorba de vaci si orice contine vaci, de la magneti de frigider pana la cani si alte prostioare de genul asta.
> Telefon-cred ca trebuia pus pe locul 1
> Nestea de fructe de padure- e de sezon
> Mai nou de niste bratari f frumoase, late, vazute in Bulgaria pe care voi incepe sa le caut si pe la noi cand se termina caldura
> Paharele de la terase care au urme pe ele...super scarbos
> Fructe de mare
> Ipocrizia- Nu pot intelege cum cineva poate depune un efort atat de mare ca in fata sa-ti zambeasca si apoi, pe la spate sa nu conteneasca in a te barfi.
> Ma obsedeaza faptul ca nu am incercat sa pastrez legatura cu nimeni din liceu(exceptie colega de banca) si faptul ca in facultate nu am reusit decat pe ultima suta de metri sa imi fac o prietena si 2-3 amici...viata asta
> Ah si poate cea mai mare obsesie si curiozitate in acelasi timp: cum unele persoane se plang non stop de faptul ca nu au bani si singurele lucruri pe care le platesc din salariul lor sunt propriile mofturi, dorinte etc. Adica nu au de platit intretinere, mancare, absolut nimic, pt ca stau cu ai lor. Chestia asta ma obsedeaza de 2 ani, pentru ca la cateva luni trebuie sa dau de cineva care sa serveasca replica asta si nu in sensul ca..domne, am spart tot...nu, in sensul..vai, dar nu stiu pe ce mi s-a dus salariul, de parca ar avea o groaza de cheltuieli pt casa...

Si cred ca ar mai fi cateva, insa acum, pe langa faptul ca sunt racita si ma doare f tare capul, mai am si o gramada de lucru pe la birou. Vizy, Alin,Suzi voi urmati...

0 comentarii:

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template