Monday morning

Ca de obicei, imi incep ziua de luni prin sortarea mailurilor. Evident dau si peste cel de la Daily Business care imi face un rezumat al celor mai citite articole ala saptamanii trecute.
Pe primul loc este
Cumparatorii de locuinte au devenit imuni la ofertele promotionale
Intamplator, in weekend chiar am vazut un reportaj, pe PRIMATV daca nu ma insel, de l aun targ de imobiliare. Trebuie sa recunosc faptul ca unele dintre machete erau, intr-adevar, foarte frumoase, aratu foarte bine, dar obisnuita cu tara noastra, tind sa cred ca "Afara-i vopsit gardul...", inauntru stim cu totii. Dar, evident, nu aceasta temere ii tine pe potentialii cumparatori departe de oferte, ci preturile, absolut exagerate. Trebuie sa fii foparte atent atunci cand semnezi contractul, sa vezi daca ai trase toate utilitatile, caci altfel va trebui sa mai cotizezi si pentru asta. In plus, nu este de ajuns ca platesti un sac de bani atunci cand achizitionezi apartamentul, dar apoi descoperi ca vei plati o suma uriasa de bani la intretinere, deoarece daca vrei lumina pe strada...te costa nene, la fel si un portar...dar nu oricat, ci in jur de 400 euro/luna.
Am vazut si eu o reclama acum o luna in Ciao!la niste apartamente langa lacul Floreasca si am sunat... Doamna foarte draguta, incepe sa imi povesteasca cum ca acest proiect este unic, ca vederea este superba, ca aparatamentele au un finisaj aparte, sunt doar in marmura, onix etc. si intr-un final, ajunge si la pret...Un apartament de 2 camere, de 70/80mp 576.000 euro+TVA....
Sa fim seriosi oameni buni, cu banii astia ne facem 3 case daca ne chinuim putin: una in Bucuresti, si 2 prin afara...

1 comentarii:

Anonim spunea...

Mai exact : 838835.4004 DOLARI , cu alte cuvinte o casa in HAWAY. Da povestea e mai mult decat veche.

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template