O rubrică nouă

M-am gândit ca în fiecare zi să caut şi să împărtăşesc cu voi evenimente importante petrecute în acea zi de-a lungul timpului, sau semnificaţiile zilei respective.

Ah...şi offtopic: cea mai tare chestie pe ziua de astăzi: mă uitam de dimineaţă pe National Geographic la un documentar despre nişte triburi de prin Africa şi ritualurile prin care trec tinerii, când ăşi schimbă statutul de războinic şi devini înţelepţi. Şi era foarte frumos cum se pregăteau ei, cum trăiau întregul proces, cât de greu le era să se despartă de podoabele din păr(pentru că una dintre condiţii era să se tundă la chelie)ei fiind recunoscuţi pentru frumuseţea bijuteriilor, a podoabelor pe care şi le confecţionează. Şi, la un moment dat, uitându-mă mai cu atenţie(poate că atunci reuşisem să mă trezesc cu adevărat) văd că unul dintre ei are ceas la mână.... Mă gândesc că poate a fost atras de el, l-a primit de la unul dintre cei din echipa trimisă să filmeze etc. Urmărind acest "fenomen" reaţizez că în proporţie de 90% din "băştinaşii" filmaţi aveau ceasuri la mână......Dezamăgire totală...oare câte dintre documentarele pe care le vedem sunt trucate?

0 comentarii:

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template