Cadooooooooo :)

Moşul a fost foarte darnic cu Andrei şi cu mine şi ne-a adus mult râvnitul LCD :)
Am plecat de la ideea că vom lua unul de 56 de cm. Ajungând în magazin, ne-am dat seama că e cam mic şi am trecut la unul de 66 şi apoi, timid, de pe după un raft, ne-a făcut cu ochiul EL: LCD Samsung cu diagonala de 81!!!! Nu i-am putut rezista şi l-am luat acasă. Pe drum ne tot gândeam că e prea mare, că am luat un monstru şi că nu se încadrează, însă când am ajuns acasă, am fost încântaţi. I-am făcut o probă cu Ioana şi cu Adi şi dintr-o dată, concertul lui Michael Buble a căpătat o dimensiune nouă :)
Pentru că stătea sărăcuţul pe jos, sâmbătă, cât Andrei a fost la muncă, mi-am luat inima în dinţi şi am plecta spre Ikea să îi cumpăr un suport. Evident că am plecat, pe langă comoda pentru el şi cu nişte rafturi şi alte mărunţişuri...că doar nah... ai ce cumpăra pe acolo. Noroc cu Delia că a fost cu mine, pentru că altfel nu ştiu cum mă descurcam.
Aseară am văzut primele filme, am băut ceai şi am mâncat biscuiţi...exact atmosfera pe care ne-o doream de sărbători.
O să revin cu poze, însă mai întâi îl aşteptăm pe tata să ne tragă un cablu de antenă mai lung şi să ne ajute cu rafturile.

0 comentarii:

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template