Update

Stiu, stiu...a trecut mult timp, insa am o scuza intemeiata, stim cu totii :)
Astazi am fost si ne-am depus dosarul la primarie. Fara sa facem presiuni sau sa mergem pe pile sau mai stiu eu ce, totul a decurs ca la carte...Neasteptat de bine. La ora 9 fix s-au deschis ghiseele la starea civila pt sectorul 2. Ne-am interesat la ce ghiseu trebuie sa ne postam, am vazut ca erau deja 2 cupluri, ne-am asezat cumintei pe scaune si am asteptat. Andrei aluat dosarul cu declaratiile pe care trebuia sa le completam, eu am purces la treaba in timp ce el s-a dus sa plateaca taxa aferenta. Auzisem de niste sume care mai de care: 150, 200 lei...plus ca ne avertizasera ca daca fac mutre tre sa mai pompam... Se intoarce, intr-un minut, cu un zambet victorios: 2 lei.
Tare! mai era un hop...sa nu comenteze nimic la dosar, sa nu ne puna sa mai alergam dupa cine stie ce acte, din nu stiu ce ordonanta aparuta peste noapte.
Vine randul nostru....Prezentam totul....suspans....doamna verifica riguros datele trecute de noi cu ce era in buletin, pune cate un "vazut" si semneaza si apoi scrie tacticos pe dosar: ora 13:10.
Mie nu imi venea sa cred...chiar atat de usor sa fi fost?! Apoi o vad ca se pregateste sa spuna cev...E clar, acum urmeaza partea nasoala...iubi, pregateste portofelu`...
Dupa ce se oficiaza casatoria si primiti certificatul, sa veniti cu el si cu buletinele sa va inregistram si sa va primiti banii de la stat!
OAU!!!!! Asta nu am mai auzit in viata mea de la un functionar public!! Nice!
Una peste alta, totul a mers ca pe roate. Deci se poate si la noi!
Ah, am uitat sa mentionez ca locul in care erau toate ghiseele era o camera mare, f primitoare, cu o masa in mijloc, destul de mare, si scaune pe langa, sa poti sta comod si sa completezi ce ai de completat. Ghiseele inseamna niste birouri noi, civilizate, unde nu iti e scarba sa pui mana pe ceva. Mai mult, au masinarie speciala, care iti da bon de ordine, sa nu te inghesui sau sa tipi pe acolo ca tu ai ajuns inaintea domnilor :)
Concluzia am enuntat-o mai sus. Repet: se poate si la noi!

0 comentarii:

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template