....am scapa de ipocrizie

Stati, NU DATI !!!!!!
NU va speriati ca asta nu inseamna ca va imbolnaviti. Din contra, o sa va fie mai bine, o sa va simtiti si voi mai relaxati, mai curati pe dinauntru, mai umani, veti putea purta conversatii fara sa aveti masti acre pe fata fata si veti evita situatiile penibile cand va trebui sa va schimbati radical mimica atunci cand vi se arunca un os.
Sau deja v-a intrat in sange ca un virus, un microb de care nu mai puteti scapa? Exista remedii, totusi.
Nu.Tot nu vreti? Atunci intrebati-va la ce va ajuta? Credeti ca cei din jurul vostru nu si-au dat seama de asta? Credeti ca nu rad pe la spate si nu gandesc: ha, ia uite, l-am adus exact in punctul in care vroiam…. Si voi va complaceti in situatia asta, va bucurati ca desi nu ati castigat razboiul, macar ati biruit intr-o batalie, ceea ce, tot e bine, la stadiul in care va aflati voi, tre sa recunoastem
Mai bine v-ati gandi...ce ar fi daca am scapa de ipocrizie....

1 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu imi doresc o lume pura, fara nemernici, fara curve, doar cu oameni buni si corecti! Dar unde s-o gasesc?
Iisus a fost omorat pentru dreptate si adevar! Asta inseamna ca Iisus era rau? Sau societatea care l-a omorat? What if... totul e gresit de la inceput? What if... lumea asta e complet murdara si de fapt, cei care se abat de la regula sunt cei buni? Cum sa supravietuiesc, eu, un antisocial intr-o lume guvernata de ipocriti?
Miki

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template