Tineretul din ziua de azi

Este evident pentru toata lumea ca traim intr-un secol in care totul se petrece mult mai repede decat in alte perioade, si mult mai repede decat ar trebui, daca stam sa ne gandim bine.Trecem printr-o perioada in care aparenetele sunt extrem de importante si imaginea este totul. Auzim sau citim tot timpul despre persoanele publice de la noi, vedetele, cum le place sa-si spuna, care isi cumpara ultimele fitze in materie de haine, ultimele aparitii, dau o carca de bani pe ele, doar pentru a se afisa la cine stie ce cafenea din faimosul Dorobanti. Nu ar fi nimic rau in asta daca ar tine totul pentru ei, dar nu pot. Creaza o forfota atat de mare, si se agita atat de mult pe tema asta, incat s-ar parea ca totul pe lumea aceasta depinde de haina pe care o porti, de pantofii pe care i-ai cumparat si ai grija, daca sunt din colectia trecuta, they are no good.
Se stie ca tinerii sunt cei mai influentabili din toate punctele de vedere, in special din erspectiva imaginii pe care o au, si care, de multe ori nu ii satisface, motiv pentru care isi cauta un corespondent in lumea mondena si incearca sa se muleze dupa persoana respectiva. Si ce este cel mai usor de copiat? Imaginea.
There for: tinerii pun din ce in ce mai mult pret pe haine, si cheltuiesc din ce in ce mai mult pe ele; adopta de cele mai multe ori stiluri care nu le corespund( asculta R&B sau hip-hop, dar au freze si haine punk, pentru ca asa au vazut ei acum ca se imbraca toata lumea).
Imbucurator, sau nu, este faptul ca tinerii sunt cei care dau tonul in materie de branduri la ora actuala, dat fiind faptul ca ei nu si-au creat inca o "dependenta" fata de o marca./ They go with the flow, nu si-au dezvoltat spiritul de fidelitate fata de o marca anume, pentru ca sunt mereu activi, cauta sa socheze in permanenta, incercand sa gaseasca ceva care sa ii defineasca.
Am gasit intr-o revista o piramida a brandurilor favorile ale tinerilor.
Astfel, la cel mai inalt nivel sunt marci precum: Nokia, Nike, Coca-Cola. La mijloc ar fi: Kenvelo, Avon, Adidas, ursus, Bergenbier, Kent si BMW, ca la ultimul nivel sa regasim nume precum: Sony, Vodafone, Orange, Mercedes, Ausi, Tuborg, Garone, McDonald's, Durex. ( nota: piramida este realizata pe baza unor date exclusiv calitative).

4 comentarii:

ruxandra spunea...

ia uite cine citeste biz!

Alina spunea...

mais oui :)Bine, corect de data asta era "rasfoit", dar promit sa recuperez

Anonim spunea...

kenvelo este marcă turcească :P

nu văd ce caută la mediu în topul calitativ?! din ce am citit, am înţeles că nu e vorba de topul bazat pe cerere ci cel bazat pe calitatea mărfi.

uite, dacă aş fi fost întrebat eu ca şi consumator aş fi răspuns astfel:

high: adidas, pepe jeans, dockers, o'neill, wrangler, lacoste, gucci, prada, johnnie walker, jack daniel

medium: puma, arena, skechers, springfield, converse, pfanner, KFC, carlsberg

low: nokia, apple, fishbone, h&m,

Alina spunea...

Am specificat ca topul nu imi apartine, ci este preluat dintr-o revista. Sondajul nu este facut de mine, dar chiar ma voi interesa... Cat despre informatia referitoare la kenvelo, este eronata, caci Kenvelo este din Israel ;) si oricum nu vad relevanta.

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template