....lumea ar face din prima ceea ce trebuie ( part 2)




Nu stiam ca in momentul in care chemi un instalator, tre' sa fii pregatit sa chemi si o menajera si un zugrav. Asa arata casa dupa a 2 a, a3-a interventie( nici nu mai stiu, k m-am vazut pe omu asta in ultimul timp mai mult decat cu ai mei, a stat acasa la mine mai mult decat am stat eu in ultima saptamana). Si macar daca ar fi mers, macar daca aveam si noi caldura, dar nu. A trebuit sa mai vina inca o data, ieri, si sa faca ceea ce trebuia sa faca din prima zi( ma rog, din nou, nu in totalitate pentru ca nu am mai putut goli din nou instalatia de apa, motiv pentru care nici piesa din cauza careia curgea apa in dormitor nu a putut fi schimbata, desi mai susura). Bucurosi nevoie mare ca intr-un final s-a rezolvat totul, avem repartitoarele montate si caldura in toata casa, ieri seara, abia asteptam sa ne intoarcem de la film si sa stam la caldurica. Si totusi, parca acum era prea cald. Dar, no problem, we have the power!! Avem repartitoare, stabilim cat vrem sa fie de cald.


In secunda in care am dat caldura ma incet, instalatia a protestat vehement, si da, a inceput sa curga...iar ... :))


Noaptea a fost o tortura. Si acum parca aud : pic, pic, pic.


Ideea geniala a avut-o Andrei, care a constatat ca, daca lasi caloriferul intre 3-4, nu da prea multa caldura, si l-am mutat inapoi pe 5, moment in care, toate lucrurile au revenit la normal, stropii erau din ce in ce mai mici, pana s-a oprit.


Asa ca in momentul in care chemi un instalator, tre' sa fii pregatit sa chemi si o menajera si un zugrav.


Concluzia: se stie deja.....CE AR FI DACA LUMEA AR FACE DIN PRIMA CE TREBUIE??!! ( sau macar ar asculta a 10-a oara cand li se da acelasi sfat)


0 comentarii:

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template