Pacatele fiecaruia dintre noi

Nici nu se crapa bine de ziua si incep sa dau telefoane. Rondul de dimineata: Delia( k sa ne povestim reciproc ziua precedenta) si a mea mama. Chestia asta dureaza de cand plec de acasa pana ajung la birou, adik, aproximativ jumatate de ora. Ajunsa la munca, alte telefoane, in interes de serviciu. Apoi suna din nou telefonul personal: doamna Adela, directoarea service-ului cu care ma razboiesc ca mi-au stricat telefonul, in loc sa mi-l repare. Ajung la facultate, SMS-uri: "bai, vii azi la curs, sa stiu daca vin si eu", " ma duc la cumparaturi. vrei ceva? te iubesc". Raspund, evident, la ele, dupa care discutia se incinge.
Sfarsitul cursului, alte SMS-uri. " salut, noi nu mai ajungem. Srry, ramane pe alta data." Dam telefon, anuntam ca s-a spart gasca.
Prin urmare, pacatul meu : telefonul mobil

1 comentarii:

Vizy spunea...

frateeeeeeeeee daaaaaaaaaaaaa...deci chiar esti maniaca cu mobilul,juuuuuuuuur!!!!!!!!!:))))))

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template