Publicitatea traditionala vs Publicitatea online

Fragmentarea audientei TV si boom-ul din domeniul on-line, inclusiv in sfera publicitatii, determina in urmatorii ani o scadere, o depreciere a formelor traditionale de publicitate.
Screen Digest afirma ca 2008 si 2009 vor fi cei mai grei ani pentru veniturile din publicitate ale televiziunilor, in 2008 investitiile realizate in publicitatea pe TV urmand sa creasca cu doar 1,9% in Europa si 1,5% in Statele Unite.
O vor mai salva evenimentele-cheie, care se repeta periodic :Olimpiada, UEFA, alegeri.
Se vor micsora bugetele pentru campanii, pe partea traditionala, banii fiind reinvestiti in publicitatea online si televiziunea digitala.

Oare trebuie sa ma reprofilez?

Nu inca, pentru ca potrivit Screen Digest, publicitatea pe TV isi va mentine cota de piata din 2007 in urmatorii patru ani, dar canalele de difuzare traditionale vor avea parte de o scadere a bugetelor de publicitate, in detrimentul statiilor digitale si pana in 2012, publicitatea va fi o piata echilibrata, cu domeniul online in topul cresterilor.

0 comentarii:

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template