vineri

Este 4.04 pm. Sunt singura in birou, ascult, ca in fiecare zi, Radio Guerilla-la unica radio con cojones- si imi dau seama ca daca eu as avea cojones-metaforic vorbind, probabil ca nu as mai fi acum in fata calculatorului sa scriu acest post, pentru simplul motiv ca nu am ce face.
Este vineri, majoritatea au program special, pleaca mai devreme de la munca-oricum mai devreme decat noi, pentru ca noi incepe cel mai tarziu si in comparatie cu furnizorii si cu clientii. Daca as avea cojones, mi-as face bagajul, linistita, fara sa ma grabesc, ca si cum mi s-ar fi terminat programul si as pasi la fel de linistit spre Piata George Enescu unde ma asteapta cateva ore de plimbat printre oameni. Si ce daca incep abia la 6:30?! Sigur este cineva acolo care sa imi tina companie...si daca nu e, tot nu conteaza pentru ca oricum nu am mai zacut, pur si simplu, fara niciun scop, undeva.
4:11....tot nu mi-am facut curaj. Ciudat, nu as fi zis... Gata, termin ceaiul si plec...e cana mare, sigur mai dureaza cel putin jumatate de ora, deci, fiind la birou de la 9:30 si avand in vedere ca e vineri, consider ca 4:40(pana reusesc sa si strang si sa inchid tot pe aici) e o ora rezonabila...
Weekend placut

0 comentarii:

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template