Eco Attitude

Da, mi-am pus un nou banner: Sustin Umbrela Verde...
NU pot sa cred ca sunt oameni care isi arunca ambalajele prin casa, depinde de camera in care termina de mancat. Prin urmare, de ce sa aruncam toate prostiile pe strada? Haideti oameni buni, ca nu mai e ca pe timpuri, cand gaseai cate 2 cosuri de gunoi intr-un cartier.
Nu este un efort prea mare si o faceti pentru voi si pentru cei care va sunt dragi. Eu am inceput prin a nu mai folosi pungile de plastic de la supermarket-uri.(recunosc ca momentan, mai uit uneori pungile de panza speciale pentru cumparaturi, dar incet incet o sa imi intre in reflex si asta pentru ca nici pungile de hartie pe care le promoveaza toti acum nu mi se par solutia potrivita cand toata lumea tipa ca taiem prea multi copacii si multe dintre nenorocirile care s-au intamplat au fost din cauza defrisarilor masive).
Voi cand incepeti?

6 comentarii:

Anonim spunea...

adevarat.. pe verde e bine ..
in orice sens mergi, drumu e bun :)

Anonim spunea...

Mi se pare buna ideea Alina. Numai ca mai este pana vor intelege toti asta. Din pacate, inca in Romania (deci nu in Bucuresti neaparat) sunt de rezolvat probleme care tin de nivelul lumii a treia, iar gunoiul este una dintre ele.

Anonim spunea...

Bravo,
What's next?
Cat de eco esti?

Alina spunea...

Pai, incerc pe cat posibil sa nu mai las incarcatoare prin priza atunci cand nu e cazul, cu lumina sunt tzacanita de cand eram mica, pentru ca atat ma-au batut ai mei la cap, incat nu suport sa fie aprinsa intr-o alta camera in care nu e nimeni si nu se intampla nimic. Inca nu pot renunta la dusurile lungi...
Pasi mici dar siguri :)

PowerFlex spunea...

interesant articol..felicitari
te intereseaza un schimb de linkuri?
www.ecoturism-ro.blogspot.com

Alina spunea...

sigur :)

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template