Cu ce ma mai ocup

Păi să vedem:

1. Găsirea unui restaurant;
2. Alte liste şi listuţe pentru nuntă. M-am apucat să refac dosarul pentru că, undeva, în timpul renovărilor, cumva, s-a rătăcit. Deci am luat totul de la început: listă invitaţi, calendar nuntă, tot tacamul;
3. Muncă la birou: evenimente, primit texte, făcut machete, materiale promoţionale, POSM... şi tot ce se mai poate;
4. Trebuie să începem să decorăm apartamentul...asta înseamnă ceva shopping în weekend :)
5. Încerc să pun în aplicare ideea mai veche cu Retro Advertising

Cu ce mi-aş dori să mă ocup?

1. Să plănuiesc deja luna de miere, nu nunta :)
2. Plimbări multe, acum, cât mai este frumos afară
3. Seri relaxente, filme bune, ceai fierbinte - de ele mai am parte în weekend-uri :)
4. Să fac munca de birou pentru mine...sau măcar pentru cineva care să aprecieze şi să nu ia totul ca şi cum i s-ar cuveni.

0 comentarii:

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template