Luni dimineata

Faptul că am ajuns mai devreme astăzi la birou(trebuia să am o prezentare de la ora 10 şi nah...să mai citesc puţin, însă s-a reprogramat...nu se ştie când...dar despre asta în alt post) are şi o parte buna: imi beau ciocolata calda în linişte, mă delectez cu Dobro şi Craioveanu pe Guerilla şi, evident, am timp să răsfoiesc în linişte blogurile şi paginile de net pe care le frecventez.
Intrând pe blogul lui DaDa am văzut ceva ce m-a şocat. Check it out!

Ei bine....asta le intrece pe toate. OK, înţeleg că bărbaţii se îngrijesc din ce în ce mai mult,perfect, sunt pro igienă, pot să îi înţeleg şi pe cei care se epilează, care îşi fac manechiura, tratamente faciale etc., însă asta chiar nu o pot accepta.

3 comentarii:

Anonim spunea...

si stii ce este mai rau? ca acest domn este Maurice Munteanu, ex fashion editor al revistei Elle Romania. de fapt, la momentul in care aceasta fotografie a fost facuta dansul inca ocupa aceasta pozitie.
Ideea este: in momentul in care ai un asemenea statut, trebuie sa ti-l asumi si sa lasi deoparte atitudinea de Drama Queen ...

Anonim spunea...

Stai putin. Adica si unghiute facute, si cipici cu toc? Da' ce are, e mic de inaltime?

Alina spunea...

:))) Nu, vrea doar sa faca un fashion statement...Sa demonstreze ca e lipsit de prejudecati etc. etc.

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template