Melodia săptămânii

Dacă-i bal, bal să fie... For all you "ladies" out there ;))





Ţapinarii- Eşti frumoasă

Eşti frumoasă...dar te strică faţa
Te strică ochii, nasul şi mustaţa
Eşti naşparlieeeee rău...rău rău

Am întalnit o dată pe stradă o fată
Era întuneric...întuneric
Avea şi craci şi ţîţe şi cur
Şi-aş vrea şi eu o bucată din ele...astă seară

Dar fata se întoarce cu faţa...

Eşti frumoasă...dar te strică faţa
Te strică ochii, nasul şi mustaţa
Eşti naşparlieeeee rău...rău rău

Declaraţie de dragoste fac acum pentru tine
Chiar dacă m-ai surprins cu pantalonii în vine
şi cu mâna dreaptă uşor tremurând
Te caut,te gasesc,te surprind pentru c-am stat la pândă
În final te cuceresc cu firea mea poetică
La noapte rezolvam probleme de etică

Dar te strică faţa
Te strică ochii, nasul şi mustaţa
Eşti naşparlieeeee rău...rău rău

Am plecat aseară de-acasă cu cruciuliţă,apă sfinţită şi busuioc
Am luat şi o apă...o apă spirtoasa,usturoi şi un preşedinte...de bloc

Eşti frumoasă...dar te strică faţa
Te strică ochii, nasul şi mustaţa
Eşti naşparlieeeee rău...rău rău

1 comentarii:

Anonim spunea...

Melodia Cuvant cucu vant, o stii? Domnisoara PR...am o urare...
http://fr.youtube.com/watch?v=ya8ySh7Yiao
O varianta nu tocmai fericita :)

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template