Mellow Mood

Iubesc Crăciunul...Întotdeauna a fost aşa. Atmosfera sărbătorilor de iarnă reuşeşte tot timpul să îmi schimbe starea de spirit. oricât de obosită, supărată sau tristă aş fi, când se apropie sărbătorile uit de toate. Deja afară miroase a iarnă şi pe mine încep să mă cuprindă sentimente mai bune, încerc să nu mai judec pe nimeni, să trec mai uşor peste nepăsarea unor oameni, peste felul lor de a fi care nu coincide cu ceea ce speram eu şi să mă bucur de cei care îmi sunt cu adevărat aproape, no strings attached...

Pentru că astăzi, mai mult ca în alte zile, simt că se apropie Crăciunul(mai am doar 3 săptămâni până intru în concediu), m-am uitat puţin pe net să văd ce decoraţiuni găsesc. Poate vă inspiră şi pe voi atunci când vă veţi apuca să amenajaţi casa.


Piesa de rezistenţă este, evident, bradul:


Aranjamente pentru masă:












Prajituri:










De pus prin casă:






0 comentarii:

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template