Provocare

Deşi mulţi se gândesc ce vor face anul viitor, îşi fac un plan de bătaie, eu vă provoc să vă gândiţi la următorul lucru: ce vreţi să mai faceţi până la sfârşitul acestui an? Nu se pun activităţile de sărbători, gen, vreau să fac sarmale(decât dacă nu ai mai făcut asta în viaţa ta), vreau să îmi iau brad etc.
Eu ştiu:
1. vreau să merg neapărat la patinoar
2. vreau, împreună cu Andrei, să ne cumpărăm Wii
3. vreau să ajung pe la Câmpina şi la Breaza
4. vreau să profit de timpul liber pe care o să îl am în concediu şi să zăbovesc prin Cărtureşti, mai hrănim puţin şi spiritul
5. vreau să apuc să citesc o dată materia pentru master pentru că din ianuarie încep examenele

2 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

eu as vrea sa ajung la munte. am pierdut deja prima zapada. doar poate o prind macar pe a zecea. in rest, sa fiu sanatos. ceea ce iti doresc si tie...

Anonim spunea...

1. as vrea sa ajung la ecografie cu prietena cea mai buna, urmeaza sa vedem ce hram poarta bebe-ul :-)
2. sa gasesc un pat dublu care sa ne placa la amandoi
3. si eu as vrea la patinoar
4. as vrea sa apuc sa ma vad cu toti cei dragi si sa stam la taclale.
5. si as vrea sa fac sarmale dar dupa cina de Craciun de anul trecut care s-a terminat seara la kfc cred ca exista o petitie pe undeva cum ca nu as mai avea voie sa gatesc :-(

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template