Oare?!

Când am citit poezia un singur lucru mi-a venit în minte...am vrut să scriu imediat despre asta, însă m-am luat cu altele şi nu am avut timp.
În fotbal a existat "generaţia de aur", la fel şi în gimnastică. Au fost foarte mulţi oameni care au avut ceva de spus şi cu care nu îţi era ruşine pentru că avea performanţe excelente pe domeniile specifice.
Însă astăzi, când deschid televizorul, nu o văd decât pe Simona Senzual care se cearta cu Baron pe numele de "senzual", pe Mihaela Rădulescu care este penibilă, mimează o lejeritate şi un non-conformism obositor şi tot felul de Andre wanna-be care dau din fund de la 14 ani.
Evenimentele care adună cele mai multe persoane astăzi sunt nunţile diverselor "vedete". În tot acest timp galeriile de artă sunt goale, teatrele sunt dărâmate...
Oare chiar asta este soarta generaţiei noastre?

0 comentarii:

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template