Post weekend

Eh...bine zice vorba aia că tot ce-i bun nu ţine mult. Extrem de bine-venit weekend-ul acesta prelungit, deşi nu am avut activităţi spectaculoase: am fost la ziua lui Adi,ne-am plimbat, am văzut filme şi am stat la palavre cu Delia, căci Andrei a lucrat şi duminică şi ieri. Însă de dimineaţă când a sunat ceasul eram atât de buversată, nu înţelegeam ce se întâmplă. Aveam impresia că am stat atât de mult acasă încât m-am dezobişnuit de trezitul de dimineaţă. După câteva snooze-uri bune am reuşit să mă ridic din pat şi să mă pregătesc de muncă. Pentru prima dată, după mult timp, am reuşit să mă detaşez cu adevărat de job şi să mă relaxez, fără să mă gândesc la dead-line-urile pe care trebuie să le recuperez, la articolele care trebuie terminate, la nimic legat de muncă, însă în momentul în care a sunat ceasul toate aceste gânduri mi-au cotropit, cu o viteză uimitoare, mintea.
Bine măcar că săptămâna asta va fi mai scurtă şi că la sfârşitul ei voi putea spune că au mai rămas 2 până la concediu.

Aşa cum v-am promis, iată ce s-a întâmplat, de-a lungul vremii, pe 2 decembrie:
1409: Este deschisă Universitatea din Leipzig
1492: Descoperirea Insulelor Haiti de către Cristofor Columb (n. 1450- m. 1506)
1697: A fost deschisă catedrala londoneză "Sf. Paul"
1804: La Catedrala Nôtre Dame din Paris, Napoleon Bonaparte a fost încoronat Împarat al Franţei (1804-1814 şi 1815) de către Papa Pius al VII-lea
1823: "Doctrina Monroe". Preşedintele SUA, James Monroe, prezintă în faţa Congresului această linie politică, potrivit căreia, SUA nu au nici o pretenţie de amestec în afacerile interne ale statelor europene, opunându–se în acelaşi timp extinderii sistemelor politice ale acestor state asupra continentului american
1845: A luat fiinţă la Paris "Societatea studenţilor români", în frunte cu Ion Ghica, C.A., Rosetti şi Scarlat Vârnav
1848: Încoronarea lui Franz Joseph I de Habsurg, împarat al Austriei (1848-1916) şi rege al Ungariei din 1867
1852: Napoleon III devine Împarat al Franţei
1901: A apărut la Bucureşti revista literară săptămânală "Sămănătorul" sub conducerea lui George Coşbuc şi Al. Vlahuţă
: King Camp Gillette a inventat primul aparat de ras cu lama dublă, care îi poartă numele
1915: Albert Einstein publică teoria relativităţii generalizată
1942: La Universitatea din Chicago (SUA), a fost efectuată prima explozie nucleară în lanţ controlată

O săptămână cât mai uşoară

0 comentarii:

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template