D-ale nuntii

Perioada aceasta este dedicata nuntii. Mai avem 3 saptamani pana la cununie si suntem in priza. Totul este aproape gata, din punctul acesta de vedere m-am relaxat, asa ca va pot povesti cum au decurs lucrurile.
Cand ne-am hotarat sa ne casatorim, am inceput sa ma uit pe diverse site-uri, sa intreb in stanga si in dreapta cum se procedeaza cu toate pregatirile. Nu am vrut sa lasam pe nimeni sa se ocupe de eveniment. Am avut o tentativa atunci cand nu reuseam sa gasim un restaurant, insa, am avut bafta si am descoperit unul exact cum visam.
Din fericire, nu va voi povesti incidente, pentru ca nu au fost. Nici mie nu imi vine sa cred ca spun asta, insa, pana acum nu am intampinat greutati. Totul a decurs foarte bine de inadata ce am reusit sa inchiriem restaurantul. Am gasit repede si o firma care sa ne decoreze sala, dj-ul l-am pescuit la primul(si singurul) targ de nunti la care am fost. La fotograf a fost ceva mai dificil pentru ca nimic din ce vedeam pe site-uri nu ne placea, insa, prin recomandari am reusit sa alegem.
Invitatiile mi le-a facut un coleg de birou(designul), de imprimat le-am dat eu la o tipografie, dupa care, procesul de prindere a calcului cu fundita de invitatie a fost facut de noi, intr-un weekend-pentru mine a fost unul dintre cele mai placute momente-.
Maine povestesc despre verighete ca altfel iese un articol luuuuuuung :)

Lulu mai aduce cate ceva, printre picaturi, ca deh, toti suntem ocupati cu nunta.

0 comentarii:

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template