What's new pussycat :)

In Boutique sunt accesorii noi. Le-ati vazut?


Imi trag pentru cateva clipe sufletul si va povestesc ce se mai intampla, ce am mai facut.
Pai, avand in vedere ca mai sunt 4 saptamani jumatate pana la nunta, as spune ca sunt destul de ocupata :)
Dar, trebuie sa recunos, imi place la nebunie :) Verighetele le avem, rochita este aproape gata, pantofii sunt cumparati, stiu cum vreau sa imi aranjez parul.
Acum, ne mai trebuie doar hainele de cununia civila si suntem aranjati:)
Ah si papion pt Andrei!!! :) Prin urmare, weekendul acesta este programat pt shopping, ca sa ne rezolvam tinutele.
Astept zilele libere de Paste sa mergem sa depunem dosarul pt cununia civila.
Sper ca nu am uitat nimic si ca totul o sa iasa frumos.
Of, gata, suna telefonul...

In Boutique sunt accesorii noi. Le-ati vazut?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hey..ce sa zic! nu stiam ca te vei marita! Sa fie intr-un ceas bun si sa fiti fericiti toata viata! te pupic, Luiza B, colega de fac si de grupa

Alina spunea...

Multumim mult! Doamne Ajuta sa fie asa! pup

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template