Si, cum te simti?

Intrebarea care mi-a fost pusa cel mai des in ultimele zile a fost: " Si, cum te simti acum?"

Pai, fericita, implinita, mai apropiata de Andrei. Ieri chiar ii spuneam ca ma uitam la poza de la messenger si mi se parea ca este de f mult timp acolo, ca s-a intamplat acum ohooo...luni bune sa zic.... Este un sentiment de bine, ca asa trebuia sa se intample, natural...Verigheta nici nu o simt, parca o am de ani pe deget. Totul este asa cum ma asteptam, extrem de linistit si de natural.

Despre nunta nu mai vreau sa mai vorbesc. Esentialul vi l-am spus: a fost exact cum ne-am dorit si toata lumea s-a simtit foarte bine. De incidente nefericite nu am avut parte. Toata lumea( de la cei cu decorul pana la chelneri si dj) a avut grija ca totul sa iasa perfect. Trebuie sa spun ca dj-ul a fost extraordinar, lumea a dansat non-stop...se racea mancarea pe masa si ei dansau in continuare. Asa ca, daca aveti nevoie de un dj, sa ma intrebati!

Acum ne pregatim de plecat in luna de miere. Desi prima alegere a fost Costa Brava, gripa porcina ne-a facut sa ne reorientam si dintre toate ofertele cel mai mult ne-a suras Antalya. Plecarea este peste o saptamana. Sper sa fie exact cum am vazut in poze, sa nu avem surprize ca in Bulgaria, sa stam izolati si sa fim legati de hotel. Oricum, de aceasta data am ales unul in care in fiecare zi sa ne putem alege cate o activitate :)

Abia astept sa zac pe sezlong, cu un cocktail in mana si sa ma prajesc la soare. Vreau sa colindam strazile din partea veche a orasul, care in poze arata absolut superb, sa stau sa ma targuiesc cu negustorii, sa ma bucur de iubitul meu, de acum sot :) si sa profitam la maxim de zilele libere pentru ca, probabil, pana in toamna nu vom mai avea concediu.


Multumesc tuturor pentru comentariile lasate!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Cu o intarziere ce nu ar putea fi scuzata decat de o proaspata mireasa, iti urez si eu Casa de Piatra din toata inima. Felicitari.

Pe deasupra, vreau sa-ti spun ca sper sa-ti fi placut in luna de miere. Probabil ca v-ati intors deja. Daca nu, nu va grabiti. Bucurestiul nu e atat de primitor pe acum. Poate mai spre toamna :)

Cheers

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template