Foarte tare

Si a mai trecut un weekend. Weekendul acesta a fost mai special decat restul pentru ca a fost ziua iubitului meu sot :) Pentru ca duminica, exact de ziua lui am decis sa fim cu toata familia, sambata ne-am facut noi doi de cap. Prin urmare, rasfat de dimineata, film de pranz, Carturesti dupa masa si apoi seara ne-am vazut cu doi prieteni la o terasa pe care am descoperit-o acum ceva vreme si care ne place foarte mult.
La Carturesti a fost foarte tare. Am descoperit ca au deschis o aripa noua, destinata exclusiv copiilor. Dupa ce am studiat filmele pe care le mai au pe acolo, am vrut sa coboram sa alegem un ghid pentru Praga, cand, surpriza: usa care dadea spre strada(cum credeam eu pana atunci) era deschisa. Deci, pentru cei care nu stiu, cei de la Carturesti au deschis o gradina de vara. Muzica buna, atmosfera relaxanta. Dupa ce am achizitionat ghidul, impreuna cu alte 2 carti, ne-am instalat cuminti pe terasa, am comandat de baut si ne-am pus pe citit. Soarele ne incalzea si ne indemna parca sa stam cat mai mult, ca are el grija de noi. Si asa au trecut cred ca 3 ore, pana ne-au sunat prietenii sa ne anunte ca se indreapta spre terasa de care ziceam mai sus. Am zabovit si acolo cateva ore bune, am ras, ne-am povestit peripetiile prin care am trecut in ultima vreme si unii si altii si ne-am minunat de modul de gandire al multor oameni. O sa explic totul intr-un post viitor.
Dar ne-a placut atat de mult la Carturesti, incat astazi mergem din nou :) Asa ca va las, ma duc sa imi termin treaba pentru ca deja aud frappeul cum ma striga!

0 comentarii:

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template