Postare de august

Caldura din ultima perioada m-a terminat atat fizic cat si psihic. Ziua este un calvar pentru mine deoarece in birou nu am aer conditionat, decat un ventilator :( Va imaginati ca abia astept seara, sa ajung acasa, la racoare.
August este o luna plina anul acesta. Chiar avem de lucru, ceea ce, in conditiile actuale nu poate decat sa ma bucure si sa zic Doamne Ajuta sa ne tina cat mai mult. Din acest motiv nici nu am putut sa imi iau concediu in aceasta luna sa mai plecam pe la mare sau la munte si l-am amanat pentru septembrie.
Am vazut inca un film foarte frumos: The Brothers Bloom.
Este povestea a 2 frati orfani, Stephen si Bloom, care si-au petrecut copilaria din familie adoptiva in familie adoptiva. Intr-o zi, Stephen, fratele cel mare, pune la cale un plan prin care ii face pe copiii bogati sa plateasca o gramada de bani sa vada o presupusa comoara dintr-o pestera. Planul reuseste, desi copiii povestesc acasa tot ce s-a intamplat si fratii sunt nevoiti sa returneze banii. Din acea zi, cei doi nu numai ca supravietuiesc, dar se imbogatesc de pe urma acestor smecherii. Insa Bloom se satura de aceste smecherii, se satura de personajele pe care fratele lui le creaza pentru el si vrea o viata linistita, "o viata nescrisa". Stephen este de acord sa inceteze, insa numai dupa ce mai dau o ultima lovitura. Ghinionul si totodata norocul lui Bloom este faptul ca ultima tinta este o fata de care el se indragosteste si care, odata ce afla cu ce se ocupa cei doi, vrea sa li se alature.
Sfarsitul nu-l dezvalui. Va mai spun doar ca multe scene sunt filmate in Romania, in Constanta si tind sa crede ca si pe la Peles. Insa Constanta sigur.( poza preluata de aici)
In weekend am fost la un alt targ. Imi place tare mult ideea de a organiza in fiecare weekend, pe Kiseleff, cate un targ. Tot in weekend am trecut si pe la British Gallery. Imi place foarte tare locul acesta. Are un aer aparte si gasesti o groaza de lucruri f frumoasa si la preturi destul de bune.
Nu am rezistat si mi-am cumparat o geanta de acolo :)
(Poza ei de aici.)

0 comentarii:

Copyright © 2008 - Ce ar fi daca... - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template